piątek, 8 maja 2020

Pomysł na Tło

Cześć :D
Dzisiaj podzielę się pomysłem na mixed-mediowe tło. Samo w sobie już jest mocno efektowne, dużo na nim się dzieje. Mnóstwo nierówności i feeria barw. Do tak przygotowanej bazy wystarczy niewiele dodatków by stworzyć fajny projekt.

Ciekawa jestem jakie będzie Wasza dalsza inspiracja do wykończenia takiej podstawy. Ja dodałam tylko parę stempli, tarczę zegarową, trybiki, drut oraz wskazówki własnej produkcji.

A tak to się zaczęło, zobaczcie krótki film:  
klik ---> TUTAJ



Liczy się każdy szczegół projektu. Na tym etapie, każdy może mieć inny pomysł na wykończenie tej bazy.  Zapraszam do dalszych twórczych wariacji.


Do malowania wykorzystałam tekturową okładkę z bloku rysunkowego. Brzegi poszarpałam nożyczkami oraz naddarłam rogi. Na całej powierzchni nałożyłam Modeling Paste DecoArt. Do rozprowadzania pasty użyłam plastikowego nożyka wykorzystując jego ząbkowany brzeg. Wykorzystałam również wydarte wcześniej kawałki tektury. Przykleiłam je za pomocą Heavy Gel Medium DecoArt pilnując, żeby ścinki zadziornie odstawały od powierzchni. Ponownie pobawiłam się pastą modelującą tym razem nakładając w przeciwnym kierunku niż poprzednio. Gdy pasta całkowicie wyschła dokleiłam kawałek papieru scrapowego wydzierając interesujący mnie fragment.
Aby zniwelować szarość tektury przetarłam całość białą farbą akrylową a następnie zabarwiłam pigmentem Verde Veridiano oraz medium do patynowania Antiquing Cream patina green.
Kolejny etap to zabawa mgiełkami DecoArt. Spryskałam powierzchnię kolorem żółtym oraz turkusowym, rozrzedziłam wodą i pozwoliłam im rozpływać się w dowolnym kierunku. 







Ania Korszewska - IRIS




Lista materiałów wykorzystanych do projektu:

- tektura
- szablony malarskie
Modeling Paste DecoArt
- papier do scrapbookingu
- Heavy Gel medium DecoArt
- farba biała DecoArt
- Fluid Acrylics, pigmenty DecoArt, kolory: Verde Veridiano, Raw Umber
- medium patynujące 
Antiquing Cream patina green
- mgiełki DecoArt żółta i turkusowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz