piątek, 4 września 2020

Tag w kropeczki TUTORIAL

 Cześć, tu Dorota!

Dziś  mam dla Was niebiesko-brązowe maleństwo, tagusia w stylu vintage.


 Ozdobiłam bazę taga z hdf pięknym klimatycznym papierem ryżowym DECO 0095. 


Bazę zagruntowałam białym gesso, a papier naklejałam na hdf i papier wizytówkowy za pomocą kleju do decoupage. Bardzo lubię ten klej, gdyż oprócz właściwości przyklejania papieru, używam go też do przyklejania małych lekkich elementów (np. mikrokulek), a nałożony kilkukrotnie daje piękny błyszczący film jak lakier :)


Papier nakleiłam na papier wizytówkowy m.in. też po to, aby wyciąć z niego elementy i wykorzystać je jak w scrapbookingu :)


Oprócz kwiatów papierowych użyłam też suszków zebranych na łące i w moim ogródku.


Całą kompozycję kleiłam używając gel medium, nawet przy mocowaniu tych najmniejszych elementów jak koraliki czy brokat.


Pracy najpierw nadałam cień farbką akrylową w kolorze cynamonowym, a po uklejeniu kompozycji rozjaśniłam są farbą w kolorze antycznej bieli.


Dzień bez glamour dniem straconym, nadałam więc ten efekt farbką perłową w kolorzy ostrygi i oczywiście był też brokat, duuużo brokatu ;) 

W projekcie użyłam:

papier ryżowy DECO 0095

heavy gel medium

white gesso

decoupage glue

farba Crafter's acrylic w kolorze cinnamon brown i light antique white

farba Dazzling Metallic w kolorze Oyster Pearl

Zapraszam Was na TUTORIAL  z tworzenia tagusia i życzę twórczego dnia!

Dorota




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz