środa, 30 września 2020

Kompozycja z dynią w doniczce - Tutorial

 Witajcie.

        Jesień na dobre się u nas rozgościła. Miejmy nadzieję, że będzie piękna, słoneczna, po prostu złota. Tymczasem może warto nasze domu lub pracownie nieco udekorować z tej okazji? Pojawiają się w Waszej przestrzeni dynie, bukiety z liści czy lampiony? Ja bardzo lubię dekorować dom w zależności od pory roku. Wtedy jest bardzo przytulnie i klimatycznie. 


     Jedną z takich dekoracji właśnie przygotowałam. Pod postem znajdziecie link do tutorialu. Z pewnością macie w domu stare, niepotrzebne doniczki. Może znajdzie się również jakaś plastikowa dynia do metamorfozy? Do tego odrobina szyszek, mchu, jakaś wstążeczka, rafia, trochę inwencji i dekoracja będzie gotowa.


     Plastikową dynie możecie przemalować na dowolny kolor. Ja chciałam uzyskać lekko zielonkawy odcień, dlatego pomieszałam kilka odcieni. Farby kredowe doskonale się do tego nadają, bo pozwalają uzyskać wygląd vintage.


     Metamorfozę przeszła również doniczka. Po jej zagruntowaniu nałożyłam pasty strukturalne: crackle paint, crackle glaze, texture sand paste. Następnie podkolorowałam farbami.


     Sam koniec pracy to czysta przyjemność. Zmontowałam wszystko dodając parę dodatków. Teraz mam fajną jesienną dekorację. 


 

     Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba moja propozycja? 

Czy Wy również dekorujecie dom na jesień?

 

Pozdrawiam Was serdecznie - Magda Donat

 https://youtu.be/dSCCiHwhPCs

Użyte produkty:

Deco Art Gesso White

Farby kredowe Americana Decor timeless, primitive, rustic, restone, enchanted, escapada

Crackle Paint, Crackle Glaze,

Texture Sand Paste,

Americana Decor Creme Wax Clear .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz