wtorek, 8 grudnia 2020

"Krzesełka lorda Blotton" czyli mój pomysł na ATCiaki ;))

Choć forma ta intrygowała mnie od dłuższego czasu,
nie miałam jak dotąd okazji ani motywacji, by się z nią zmierzyć.
Temat ATCiakowej wymianki, jaką postanowiłyśmy zorganizować wewnątrz naszego DT
wydał się fajnym pretekstem, by w końcu sięgnąć po nowe.
Jak wiecie, zwykle pracuję na mocno przestrzennych formach,
uwielbiam warstwowe, bogate projekty, w których królują różnego rodzaju materiały,
nie zawsze stricte związane ze scrapowym światem.
Misja stworzenia kart o tak niewielkim wymiarze,
ograniczonych również w zakresie swojej objętości,
była dla mnie zatem nie lada wyzwaniem, ale i ogromną frajdą,
dającą upust mojej wyobraźni.
Postawiłam na kolor, mnogość wzorów i delikatną różnorodność tekstur,
jaką osiągnęłam stosując w swoim projekcie kilka warstw kolorowego papieru scrapowego,
papier brokatowy (z którego wycięłam czarne krzesełka), koronkę oraz odlewy z masy plastycznej. 



Dodaj podpis




Jak Wam się podoba moja interpretacja tematu? 

Wykorzystane produkty:
białe gesso DecoArtu
czarne gesso DecoArtu
Heavy Gel Medium DecoArtu
papiery 15x15 PPSL71 Studio LIght




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz