czwartek, 7 stycznia 2021

Tutorial mixedmediowy obrazek z jelonkiem

Witajcie. 

Nastał Nowy Rok, więc pora na małą rozgrzewkę. Proponuję ćwiczenia w uzyskiwaniu ciekawych struktur na przykładzie małego mixedmediowego obrazka. Pozostając dalej w nieco świąteczno - zimowym klimacie jako element ozdobny całej kompozycji użyłam poroża jelonka.


Do jego stworzenia użyłam różne pasty DecoArt, pękające, modelujące, teksturowe. Na filmiku pokazuję jak nakładałam je na blejtram, a po wyschnięciu kolorowałam.



Ciekawe kolory pracy uzyskałam dzięki płynnym fluidom akrylowym, które można łatwo nakładać i  rozmywać. Fajnie się przenikają i wydobywają struktury. Natomiast metaliczny - miedziany połysk na całości pracy uzyskałam dzięki DecoArt Metallic Lustre w kolorze Iced Espresso.


Na koniec zbudowałam małą kompozycję rameczki, głowy jelonka, wstążki i zerdzewiałych dzwoneczków.


 

Dajcie znać, czy Wam się podoba taki projekt? 

Co zazwyczaj tworzycie na rozruszanie po czasie błogiego, świątecznego lenistwa?

 


Życzę miłego oglądania. Dajcie koniecznie znać, jeśli wykonacie podobną pracę. 

Pozdrawiam serdecznie - Magda Donat

 

Użyłam: DecoArt Medium Heavy Gel, DecoArt Medium Texture Sand Paste, DecoArt Medium Modeling Paste White, DecoArt Medium Gesso Black, DecoArt Medium Clear Crackle Glaze, DecoArt Medium Crackle Paint, DecoArt Media Tranparent Yellow Iron Oxi, DecoArt Media Transparent Red Iron Oxide, DecoArt Media Blue Green Light, DecoArt Media Paynes Grey, DecoArt Media Burnt Sienna, Americana Decor Chalky Finish refreshing, DecoArt Metallic Lustre iced espresso. 

 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz