poniedziałek, 25 stycznia 2021

Zimowy mini album na bazie taga

 Witajcie. 

Na Mazurach zima jeszcze trochę trzyma. Udało mi się porobić z córką piękne zdjęcia w zaśnieżonym lesie. Efekt mini sesji trzeba było gdzieś wkleić dlatego powstał mały, tagowy album, który zmediowałam preparatami Deco Art. Okładka to hdf, zagruntowany białym gesso. Jest to waży etap pracy, bo gwarantuje, że kolejne warstwy preparatów będą się dobrze trzymały. Strukturę na tagu osiągnęłam dzięki nakładaniu gąbką podkładu, a następnie nałożeniu farby pękającej przez szablon.

Następnym etapem pracy było potraktowanie projektu fluidami akrylowymi w kolorach Raw Umber i Blue Green Light. Milena jest nastolatką, która lubi kolory dlatego postanowiłam dodać mgiełki w kolorze Magenta Primaire. Gdy te preparaty wyschły zabezpieczyłam powierzchnię matowym lakierem.

 
Napis na tagu zagruntowałam czarnym gesso i przemalowałam metaliczną farbą Dazzling Metallics w kolorze Moss Pearl. Nie wiem czy wiecie, ale farby metaliczne lepiej prezentują się na ciemnej powierzchni. Wtedy imitują prawdziwą, metalową powłokę.

 
Wszystkie elementy na tagu przykleiłam Heavy Body Gelem, a następnie przetarłam techniką suchego pędzla białym gesso. Na koniec tagowy album udekorowałam kwiatami, wstążkami i drobnymi zawieszkami. Mam nadzieję, że córce spodoba się prezent.
 
 
Pozdrawiam Was gorąco - Magda Donat
 

 Użyłam: DecoArt Medium Gesso White, DecoArt Medium Crackle Paint, DecoArt Medium Heavy Gel, DecoArt Media Blue Green Light, DecoArt Media Raw Umber, Media mgiełka primary magenta, Dazzling Metallics moss pearl, Americana Decor Ultra Matt Varnish.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz