środa, 3 lutego 2021

Nostalgiczna latarenka

Witajcie. Zima w pełni i wieczory jeszcze długie, dlatego u mnie nastrój bardzo nostalgiczny.  Przygotowałam dla Was latarenkę z hdfu wystylizowaną różnymi preparatami DecoART.

Pamiętajcie, że każdy przedmiot wykonany z hgf należy dokładnie zagruntować. Tylko wtedy mamy gwarancję, że pozostałe media będą się należycie zachowywały na powierzchni.  Gdy gesso dobrze wyschnie, możemy działać dalej. Ja nałożyłam farbę pękającą i piaskową, dodatkowo posypałam mini kulkami. W ten sposób najprościej uzyskać powierzchnię do dalszego dekorowania.


Dalszym krokiem jaki wykonałam była zabawa fluidem akrylowym, w kolorze Raw Umber.  Dokładnie ten kolor pozwala uzyskać w pracy styl vintage.  Następnie była to już czysta przyjemność – układanie kompozycji na pracy.

Dodałam, drobne wyciski, które wcześniej pomalowałam metalicznymi farbami, papierowe kwiaty i odrobinę gazy. Na koniec kilka chlapnięć rozwodnionym gesso i projekt był gotowy.



Jestem ciekawa jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam i zachęcam do czerpania inspiracji

- Magda Donat
 

Użyłam: DecoArt Medium Gesso White, DecoArt Medium Heavy Gel, DecoArt Medium Texture Sand Paste, DecoArt Medium Crackle Paint, DecoArt Media Raw Umber, Americana Decor Enchanted, Dazzling Metallics dark patina, Extreme Sheen Antique Bronze

 


1 komentarz: