wtorek, 16 lutego 2021

Pamiętnik

 Witajcie

Dziś chciałabym Wam zaprezentować mixedmediową okładkę pamiętnika. 


Do jej wykonania wykorzystałam prosty notatnik, pozostałość po Cardboard die cuts, roślinne hdf-ki oraz 4 produkty DecoArt. 

Okładkę okleiłam końcówką cardboarda i pomalowałam czarnym gesso. Motyw roślinny również pomalowałam tym samym gesso. Po wyschnięciu przykleiłam listki do okładki. Dodałam również kilka drewnianych guzików.




Po przemalowaniu okładki dwoma odcieniami fioletu przetarłam całość suchym pędzlem z niewieka ilością białego gesso. Na koniec całość pochlapałam białym gesso. 








Użyte materiały:

DecoArt Medium Gesso Black

DecoArt Medium Gesso White

DecoArt Crafter`s Acrylic african violet 59 ml

DecoArt Extreme Sheen Berry 59 ml



Pozdrawiam

Magda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz