czwartek, 26 sierpnia 2021

Mroczne ,romantyczne pudełko z czaszką

                                                                         Witajcie !


Dziś pokażę Wam , jak szybko i przyjemnie możemy wykonać recykling małego , okrągłego pudełeczka.


Pierwsza czynność polega na tym ,żeby zagessować naszą bazę a następnie pomalować ją białą farbą kredową od Decoratorium .

Następnie sięgamy po przecudny , romantyczny papier ryżowy z czerwonymi różami i czaszunią. Papier oczywiście od Decoratorium. Papier ten zawiera kilka różnych elementów graficznych. Na dół przykleiłam motyw z mniejszymi czaszkami idealnie pasującymi do wieczka.


Motyw na wieczku podmalowałam fluidami akrylowymi w kolorach płynnej rdzy , magenta i czarnym . Domalowałam też przedłużenie macek .




Całość zabezpieczyłam lakierem ultramatowym od DecoArt.



Mam nadzieję ,że zachęciłam Was do podobnego recyklingu i sięgniecie po ten piękny i romantyczny papier ryżowy i media , które są genialnej jakości.

                                                    Pozdrawiam Was serdecznie 

                                                                    Marzena




1 komentarz: