czwartek, 4 listopada 2021

Jesiennne barwy

                                                                Witajcie !


Dziś przychodzę do Was z projektem , który pierwszy raz tworzę w tej formie. A mianowicie mam na myśli karty ATC.  Mała forma dająca mnóstwo możliwości. To niesamowite ile rzeczy może się na niej zmieścić i ile tematów można na niej pokazać .



Zastosowałam moje ulubione kolorki ( jesienne i nostalgiczne ) i zestawiłam je ( te proste formy ) z wieloma elementami...taki junk style mi się zamarzył. Lubię od czasu do czasu wpaść w wir mixed mediowy , ale zaraz potem muszę stworzyć dla równowagi coś bardziej klasycznego . Wypatrujcie kolejnego wpisu na blogu , gdyż będzie to pudełko niespodzianka dla Ważnej Mi Osoby .

Wracając do kart ATC - powstały trzy. Każda z  innym przesłaniem , każda inna , ale spójne i kompletne.

Wykorzystałam oczywiście media DecoArt  - są na przedostatniej fotce , a oprócz tego koronki , papiery , płatki miki , szablony ,tekturki , kapsel i wyciski.

z całego serca polecam Wam taką zabawę - to ogromna frajda.

Poniżej kilka fotek całego kompletu. 







Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i trzymajcie się ciepło 



                                                                                Marzena













9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz