sobota, 20 listopada 2021

Nostalgiczny blejtram

Witajcie!
Jesień nastraja mnie optymistycznie i nostalgicznie zarazem. Lubię zapach przemijającego lata w powietrzu, szalony wiatr zrywający kolorowe liście z drzew i tą trudną do uchwycenia chwilę między jedną, a drugą porą roku, która pomimo oczywistych oznak zawsze jakoś tak zaskakuje... W mojej dzisiejszej inspiracji starałam się przemycić kilka jesiennych akcentów, kolorów, nastroju. Wybrałam czarno białą fotografię i pękającą pastę, która swoją chropowatością przypomina mi, że czas nas drapie za uchem i za chwilę będziemy starsi o kolejną porę roku. Ale nie odmówiłam sobie dodania pięknej zieleni, której już prawie nie znajduje za oknem. To jest chyba właśnie ten mój jesienny optymizm. 
Zapraszam do galerii zdjęć.
Do stworzenia pracy użyłam:
DecoArt Gesso White
DecoArt Crackle Paint White
DecoArt Crafter's Acrylic Paint kolor Hunter green
DecoArt Extreme Sheen kolor Peridot
DecoArt Flid Acrylics kolory: Sap green, Quinacridone magenta, Quinacridone violet











Ściskam Was ciepło, Monika


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz