sobota, 4 czerwca 2022

Kosmiczny Tag

 Witajcie!

Późny wieczór i noc, to są te dwie pory w ciągu dnia, gdy tworzy mi się najlepiej. W kubku pachnie zimowa herbata, a ja z pędzlem w dłoni wymyślam tematy projektów, mieszam kolory, dopracowuje detale. Dziś mam dla Was tag w temacie kosmicznych podróży, coś pomiędzy jawą a snem, wędrówek po odległych galaktykach podświadomości. 

Wymyśliłam sobie więc taga, z elementami wyciętymi z beermaty, z odlewami z foremek. Kolor to połączenie metalicznej niebieskości i lawendy....w zamyśle miał powstać popularny w tym roku Veri Peri, jednak to chyba nie do końca mi wyszło ;)

Niemniej - sam tag sprawia, że mam ochotę zadrzeć głowę i zerknąć w czyste, zimowe niebo, pełne migoczących gwiazd. 











Do stworzenia pracy użyłam:
DecoArt Gesso Black
DecoArt Crafter's Acrylic kolory: White i Lavender
DecoArt Texture Sand Paste
DecoArt Dazzling Metallics kolor Ice Blue
DecoArt Extreeme Sheen kolor Antique Bronze

Miłego tworzenia, Monika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz