piątek, 24 czerwca 2022

Pastelowy wpis do art journala

Dzień dobry!
Witam się z Wami marzycielskim wpisem do art journala. Polubiłam się z tą formą tworzenia i przyznam, że tworzę wpisy z ogromną przyjemnością. 
Wpis jest lekki, jasny, pastelowy, delikatny. Spodobał mi się efekt rozmytych fluidów, dzięki którym mogę uzyskać różne odcienie jednego koloru, i które świetnie się ze sobą blendują dając nowe odcienie. 
Tym razem sięgnęłam po maski mandali (głównie od CraftUli) i pastę żelową, która zastyga na biało, a dzięki temu, że nie gessowałam jej przed nałożeniem fluidów, mandale pozostały jasne, a o taki efekt mi chodziło. Całość rozjaśniłam białą farbą za pomocą techniki "suchego pędzla" oraz chlapań.
Przyjemnego tworzenia, Monika








 W pracy wykorzystałam:
DecoArt Gesso białe
DecoArt Fluid Acrylics kolory: cobalt turquoise hue, quinacridone magenta, prussian blue hue
DecoArt Crafters Acrylic kolor biały - do chlapań i rozjaśnień


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz