piątek, 4 listopada 2022

Wielorybi śpiew pośród kwiatów nocy

Dzień dobry!
Lato, urlop, wakacje, podróże i ciepłe noce są już tylko mglistym wspomnieniem. Mglistym jak poranne, jesienne mgły towarzyszące mi co rano w drodze do pracy. Ale od czego są wspomnienia?  Postanowiłam trochę powspominać. Wybrałam różne odcienie niebieskich farb i fluidów, trochę odlewów z foremek Stamperii i Primy i tak oto powstał morski decor...choć może nie do końca taki morski. Odrobinę marzycielski, surrealistyczny fragment snu, wielorybi śpiew pośród kwiatów nocy. Takie mam skojarzenia, gdy co rano przejeżdżam autobusem pośród porannych mgieł i czekam, aż któregoś dnia spośród nich wyłoni się wielki, majestatyczny wieloryb...tak, to byłby piękny sen.
Tymczasem zostawiam Was w uspokajających niebieskościach.









Do wykonania pracy użyłam: DecoArt Chalky Gesso białe

DecoArt Extreme Sheen kolor Antique Bronze

DecoArt Fluid Acrylics Prussian Blue, Cobalt Turquoise

DecoArt Americana Bahama Blue

Ściskam Was mocno, Monika

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz