wtorek, 1 listopada 2022

Zatrybiony decor

   Witajcie,

Dziś przygotowałam dekor z przesłaniem.

Wszystkie te trybiki i śrubki symbolizują nasze myśli, plany i marzenia. Jeśli ich nie wdrożymy w życie zaczną pokrywać się rdzą i patyną ;) aż w końcu staną się bezużyteczne.

Tradycyjnie bazę HDF pokryłam gesso chalky. To podstawa w mixed mediach, gdyż grunt akrylowy poprawia przyczepność innych mediów. 

Kompozycję zbudowałam z odlewów z masy lekkiej, ale.... nie zabrakło tez prawdziwych metalowych elementów pokrytych naturalną rdzą.

Strukturę chropowatości uzyskałam przy pomocy SNOW TEX.

Na tak przygotowaną powierzchnię nałożyłam różnego rodzaju farby akrylowe uzyskując tym samym efekt rdzy i patyny. 
Oczywiście ostateczny szlif nadało złoto VINTAGE BRASS.



















Użyte produkty:
- Chalky Gesso White 473ml
- SNOW-TEX 118ml
EXTREME SHEEN Vintage Brass 59ml
AMERICANA Soft Black 59ml
FLUID ACRYLICS Carbon Black  29.6ml
CRAFTER'S ACRYLIC Tan 59ml
VINTAGE EFFECT WASH Brown 59ml
AMERICANA DECOR Serene 59ml
AMERICANA DECOR Treasure 59ml
CHALKY FINISH Keepsake 59ml




Pozdrawiam,
Wiola


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz