sobota, 4 marca 2023

Męska Sprawa!

                                                                       Witajcie !

Dzisiaj u mnie na biurku, męska rzecz, skrzynka dla faceta na męskie przydasie. Grafika z samochodem zauroczyła mnie na tyle, że oczami wyobraźni wiedziałam już jak będzie wyglądać.  DecoArt ma duży wybór farb akrylowych, a przy tym projekcie trochę ich potrzebowałam. Dół skrzynki pomalowałam rozwodnionymi farbami akrylowymi, ponieważ chciałam uzyskać efekt plam akwarelowych. Oczywiście skrzynka posiada :milion" warstw lakieru i ubrana jest w złomki. Tak prezentuje się efekt końcowy.

                                                                               












Buziaki 
Monika


























                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz