środa, 29 marca 2023

Wielkanocny panel

 Witajcie! 

Dzisiaj przychodzę do Was z mixmediowym panelem wielkanocnym. Cudna grafika  tak mnie zauroczyła, że postanowiłam ją wykorzystać. Jeżeli macie ochotę się zainspirować to powstawała tak: Podobrazie zagruntowałam gesso, następnie klejem do decoupage przykleiłam grafikę, którą po wyschnięciu zabezpieczyłam lakierem. Lakier zabezpieczy nam pracę i jeżeli na dalszym etapie coś nam nie wyjdzie, łatwo możemy zmyć. 

                                                                                   



Następnie na brzegi panelu, szpachelką nałożyłam gesso, pastę pękającą i pastę drobnoziarnistą


gdzieniegdzie nałożyłam pastę drobnoziarnistą zmieszana z miką


Teraz została już tylko zabawa fluidami w kolorach pasujących do grafiki. Szablonem dołożyłam trochę roślin. Całość pokryłam fluidem sienna, nadmiar zebrałam mokrą chusteczką, brzegi przybrudziłam fluidem carbon black. Całość przetarłam gesso "suchym" pędzlem, dołożyłam trochę złotego wosku. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz