środa, 9 sierpnia 2023

- Lady in Steampunk z zestawem Antique Gold or Antique - tutorial krok po kroku

Witajcie serdecznie!

W dzisiejszej inspiracji chciałabym Was zachęcić to wypróbowania kolejnego zestawu do zadań

specjalnych czyli będzie o tym, jak w kilku prostych krokach uzyskać efekt antycznego złota.

Zatem w skład zestawu Antigue Gold or Antique wchodzi: pasta strukturalna, 

farby akrylowe Country Red  i cudna metaliczna Vintage Brass.

 To połączenie zaskakuje, dlatego bardzo chciałam się z Wami nim podzielić. 

Na bazę wybrałam hdf-kę w klimacie steampunk, dołożyłam odlew motyla

również w tym klimacie oraz sporo trybików. Na koniec akcent papierowy czyli wycięty element

steampunk-owej damy od Alchemy of Art wieńczy dzieło :-) 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i opisu krok po kroku jak  powstał mój projekt.



Zaczęłam od pomalowania bazy, wycisków i dodatków białym gessem.

 Naniosłam również odrobinę  struktury za pomocą maski imitującej starą blachę. 

Następnie za pomocą kleju heavy gel medium,  przykleiłam wszystko na bazę układając

 odpowiednią kompozycję. W kolejnym etapie pracy użyłam

antycznego złota malując wszystko bardzo dokładnie. Pierwsza warstwa wydała mi się niezbyt

intensywna, dlatego w niektórych miejscach nałożyłam więcej farby (nieregularnie)



Gdy wszystko pięknie wyschło, wymieszałam odrobinę pasty teksturowej Sand z farbą Country Red 

i również nieregularnie nałożyłam na kompozycję a następnie po wyschnięciu naniosłam

 gdzieniegdzie brązowe Asphaltum. I już ku mojemu zaskoczeniu praca zaczęła nabierać wyrazu.

Dodatkowo w niektórych miejscach dołożyłam złota za pomocą gąbki (tapowanie)


I  na koniec pora na tzw. wisienkę na torcie czyli pastę woskową dla wydobycia szczegółów.

Na mojej stempunk-owej damie są widoczne fioletowe elementy garderoby, dlatego mój wybór 

padł na pastę woskową w obłędnym kolorze Purple Violet. Nałożyłam go tylko w kilku miejscach 

aby całość dała wrażenie spójności. To tyle :-) Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie 

Wam do gustu i zachęci do wykorzystania super antycznego zestawu w swoich projektach.



















                                                                        Pozdrawiam!

                                                                             Kasia


                             A oto lista wszystkich produktów użytych produktów w projekcie:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz