niedziela, 6 sierpnia 2023

Wpis do AJ

 Heloł 

Chciałabym się oficjalnie przywitać i podziękować za przyjęcie do tak zacnego grona DT. 

Opowiem Wam kilka słow o sobie. Mam na imię Kasia jestem mamą 6 latka. Zawodowo jestem kucharzem, a scrap i mixedmedia to moja odskocznia. Z farbami zaprzyjaźniłam się już w podstawówce i tak towarzyszą mi już przeszło 30lat 🤗 Najpierw malowałam obrazy, potem farby przewijały się w decoupage a teraz totalnie szaleje w pracach mixedmediowych. Jakiś czas temu odkryłam fluidy i się wprost w nich zakochałam. Są tak uniwersalne, że można ich używać bezpośrednio a także mieszać z innymi farbami np. białym gesso by otrzymać odpowiedni kolor.

Jednym z moich ulubionych form przekazu jest Art Journal. 

I nie mogło być inaczej użyłam tutaj fluidów akrylowych. Zaintrygował mnie ten zestaw kolorystyczny więc pokombinowałam. Koła zrobiłam słoikiem. Rant słoika pomalowałam 3 kolorami fluidu a po "nastemplowaniu" pobawiłam się pędzelkiem z wodą. Jak widzicie żółty pomieszał się z cobaltem i wyszła piękna zieleń .











                                                        Do wpisu wykorzystałam fluidy:







                                                                            Katyart 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz