niedziela, 17 września 2023

Podkładki pod kubki- fototutorial

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z kompletem podkładek pod kubki. Grafiki z kawą są cudowne i często goszczą u mnie na biurku. Robi się je szybciutko, więc jeżeli jesteście zainteresowani jak powstawały zapraszam do lektury :) 

                                                                       


Podkładki i pudełko zabezpieczyłam gesso, a następnie pomalowałam farbą kredową w kolorze Lace

                                                                                    


Następnie klejem do decoupage przykleiłam grafiki z kawą, gdy wyechł klej pomalowałam kilkakrotnie lakierem.


Po wyschnięciu lakieru, dorobiłam tło rozwodnionymi farbami akrylowymi w pasujących do grafiki kolorach. W taki sam sposób pomalowałam pudełko na podkładki.








Podkładki i pudełko wielokrotnie lakierowałam lakierem matowym, ze szlifowaniem pomiędzy kolejnymi warstwami. Następnie brzegi i tył podkładek, oraz pudełko, pomalowałam brązową farbą, jeszcze kilka warstw lakieru i podkładki gotowe. Ostatnia czynność to postarzenie brzegów rozwodnioną brązową farbą i odrobina wosku na krawędzie.

Buziaki
Monika 


                                                                         Użyte media: 

                                 https://decoratorium.abstore.pl/kleje-decou-page-matt-236-ml,c2,p40,pl.html
                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz