czwartek, 7 września 2023

Serduszkowe ptaszki- foto tutorial

 Heloł

Przychodzę dzisiaj do Was z tutorialem jak przerobić starą skrzyneczkę i dać jej nowe życie. Atomówki to jedna z moich ulubionych bajek, ale przyszła pora, aby zmienić jej wygląd.


Wyszło mi już troszkę zimowo, ale zauroczyły mnie te ptaszorki. Już dawno nie decoupagowałam, ale papier ryżowy jest prosty w "obsłudze".

Jako bazę użyła farbę  CHALKY FINISH o przecudowny odcieniu niebieskiego. 



Pomalowałam zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz dwoma warstwami.


Kolejnym etapem jest cieniowanie brzegów. Zmieszałam CHALKY FINISH z fluidem PRUSSIAN BLUE HUE.



Drugie cieniowanie zrobiłam już tylko czystym granatowym fluidem.


Podsuszamy .


Z papieru ryżowego wydzieramy odpowiedni wzór, który chcemy umieścić na pudełku. W moim przypadku są to cztery ptaszki na gałązce. 


I mniej więcej w tym miejscu, w którym chcemy przykleić ptaszki wybielamy białą farbą akrylową.
 

Kolejnym etapem jest przyklejenie ich za pomocą kleju do decoupage, u mnie matowy.



Po naklejeniu cieniujemy zarówno za pomocą farby bazowej jak i białej farby akrylowej , aby nierówne brzegi papieru wtopiły się otoczenie. Chodzi o to, żeby nie było widać granicy między papierem a farbą .



Również, za pomocą białego akrylu przecieramy pędzlem brzeg pudełka.


Teraz pora wziąć się za środek. Za pomocą czystego fluidu malujemy zarówno brzeg jak i zewnętrzną cześć dolnego pudełka. 




Dodajemy granatowe chlapania wewnątrz i na zewnątrz.





Żeby urozmaicić dodałam także białe chlapania.








Mam nadzieję, że podoba Wam się moja niebieska skrzyneczka.

Pozdrawiam 

Katyart


Lista użytych mediów :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz