poniedziałek, 10 czerwca 2024

- Butelka z pracowni Alchemika - recykling


Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na moją inspirację pod postacią recyklingu butelki. Nie od dzisiaj wiadomo,

że lubię ozdabiać butelki. Sprawia mi to ogromną przyjemność i moja kolekcja butli wszelakich 

rozrasta się coraz bardziej :-) Dzisiaj będzie to butelka nieco mroczna, z alchemikiem i żukami.

Na jednej ze stron przykleiłam papier ryżowy i domalowałam trochę tła a na drugiej  umieściłam

pokaźnych rozmiarów odlew żuka- jelonka rogacza. W oryginale jelonki są bardziej ciemne,

lecz mój mieni się złotem, zielenią i czerwienią a to dzięki metalicznym fluidom i farbie

cooper z serii Extreme Sheen. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i oczywiście zainspirowania się.

Stworzycie własną kolekcję różnych butelek? Zachęcam- to świetna zabawa!




 





Pozdrawiam serdecznie
Kasia!

W projekcie użyłam:




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz