czwartek, 24 sierpnia 2017

Inspiracja Anai - Elastic Heart

Hej Kochani :) 

Przynoszę Wam dzisiaj kolejną mediową inspirację - tym razem w postaci ozdabianej własnoręcznie ramki. 
Nie wiem, jak to bywa u Was, ale ja bardzo często czerpię inspirację z otoczenia - z życia codziennego, obserwowanych obrazów, widzianych filmów, słuchanych piosenek. Czasem niewiele mi trzeba - zapala się iskierka w mózgu i pomysł zaczyna kiełkować. Tak było w przypadku tej ramki, której kolorystyka - minimalistyczna, niemalże monochromatyczna, surowa, nieco może nawet "męska"? - mocno jest inspirowana wnętrzami, w których często przebywam. A z kolei sam temat i element serca, to oczywiste (tylko dla mnie rzecz jasna! ;) ) skojarzenie z jedną z moich ulubionych piosenek - "Elastic Heart", którą wykonuje Sia. Niedawno znów jej słuchałam i tak mnie jakoś natchnęło mocno, że nie mogłam się powstrzymać - musiałam stworzyć coś w tym klimacie. 

Całość opiera się na teksturach, przetarciach, postarzeniach, spękaniach - czyli tym, co tygrysy lubią najbardziej :) |
Do postarzeń użyłam zarówno brązowej, jak i czarnej patyny, co daje specyficzny "przybrudzony" efekt. Lubię w moich pracach kombinować, dodawać media warstwami, dopieszczać. I mam nadzieję, że ma to pozytywny wpływ na efekt końcowy. 
Główne ozdobne elementy czyli serce i okrągłą ramkę pod nim pomalowałam najpierw farbami, potem postarzyłam patyną, a na koniec przetarłam woskami "Metallic Lustre". 

Efekt końcowy naprawdę mnie cieszy. Kolejna ozdóbka do kolekcji na moją twórczą ścianę!







Użyte produkty:


pozdrawiam
Anai



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz