poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Inspiracja Justyny - Niebieski wpis - TUTORIAL na tło z wykorzystaniem farb

Witajcie
Zgodnie z obietnicą dzisiaj chciałam Wam pokazać jak powstają moje wpisy w których do ozdobienia tła wykorzystuję farby. Przeważnie na początku wybieram dwa kolory bazowe. Tym razem postawiłam na farby kredowe. Wycisnęłam na bazę dosłownie po kropelce. W moim przypadku tyle wystarczy, ponieważ nie chcę pokrywać całej strony.


Szpachelką rozciągam farby, delikatnie je ze sobą mieszając, żeby się fajnie połączyły.


Pod kolor zdjęcia dobieram kolejne dwa kolory farb


i nakładam delikatną warstwę przez maskę.


Następnie sięgam po papiery z kolekcji Studio Light, żeby uzupełnić kompozycję


i bałaganiarsko stempluję tło. Troszkę bazgram białym cienkopisem, chlapię rozcieńczonym gesso i wpis w zasadzie gotowy. Potrzebuję jeszcze kilku tekturek. Część w nich zostawiam w kolorze naturalnym, ponieważ idealnie pasowały do wyschniętych traw na zdjęciu, ale napis koloruję. Najpierw tekturkę zabarwiłam na czarno a potem delikatnie, zaczynając od dołu napisu wklepałam farbę kredową. Prawda, że efekt jest bardzo fajny? Mi się strasznie podoba


Zobaczcie jak wygląda gotowy wpis :) Mam nadzieję, że spróbujecie swoich sił wykorzystując do mediowania właśnie farby. Naprawdę to polecam.






Miłego dnia
Justyna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz