czwartek, 9 maja 2019

Woda- źródło życia

Cześć !
Ostatnio lubuje się w art journal, który daje możliwość zabawy kolorem, ukazaniem emocji i myśli.
W art journal możecie robić wszystko!
 Nie ma zasad, nie ma wytycznych i co najważniejsze możecie szaleć z farbami do woli. 
W moim wpisie połączyłam kolaż z mixedmedia.
Pozwoliłam sobie na upust nurtujących mnie rozważań o naszej egzystencji 
i jej wpływie na ekosystem. 


Użyłam moich ulubionych mediów: gesso, żel medium, pasty białej modelującej od Decoart. Nie zabrakło blasku i niezwykłego turkusu, który powstaje po zmieszaniu poniższych farb.




Muszę przyznać, że zaprzyjaźniłam się z kolażem i  od kilku dni męczę wpisy, używając gazet.
Próbowaliście stworzyć wpis przy użyciu gazet ?
Ciekawa jestem co myślicie o takiej formie.


Ściskam Karolina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz