czwartek, 30 maja 2019

Love Story Blejtram w Klimacie Vintage-Reniferove

Witajcie!
Za oknem już w miarę cieplutko i tak naszło mnie na bardziej pozytywne kolory.
Dzisiaj zdecydowałam się na połączenie koloru lawendowego i turkusu, 
a pomogły mi w tym farby akrylowe, które użyłam bardziej w formie akwarelek.
Akrylówki od DecoArt charakteryzują się tym, że ich konsystencja jest przyjemnie delikatna, a po dodaniu wody spokojnie można ich używać do stworzenia delikatnego, rozmytego tła.








Cały proces możecie obejrzeć na filmie:


W pracy wykorzystałam:

Americana Decor Refreshing Chalky Finish
Crafter`s Acrylic african violet
Crafter`s Acrylic black
Crafter`s Acrylic country maple 
Crafter`s Acrylic lavender
Crafter`s Acrylic turquoise 
Crafter`s Acrylic white 
Extreme Sheen Champagne Gold
DecoArt Medium Crackle Paste
DecoArt Medium Gesso White

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz