poniedziałek, 13 maja 2019

'Na Dnie Oceanu' Mediowe Pudełko Reniferove

Witajcie!
Sezon na prace z motywem morskim uważam oficjalnie za otwarty!
Na ostatnich zakupach zaopatrzyłam się w dość sporą ilość muszelek w różnych kształatch, kolorach i rozmiarach. Oczywiście z myślą o projektach. W tym roku mam zamiar poszaleć z motywem morza, więc kupiłam ile mogłam.
Nie lubię jednak trzymać muszelek w plastikowych opakowaniach sklepowych, bo przyznajmy, ani to ładne, ani to wygodne.
Postanowiłam zrobić sobie pudełko na moje morskie skarby.



Całe pudełko zostało pokryte farbami akrylowymi w różnych odcieniach niebieskiego i turkusu za pomocą gąbki, by dodatkowo nadać lekko bąbelkowej tekstury.


Do dekoracji wykorzystałam głównie muszelki, kuleczki, obowiązkowo gazę i sizal oraz tekturki.
Znalazły się nawet buteleczki z wiadomościami.



Ponieważ moje pudełko jest dość wysokie, pokusiłam się również o stworzenie małej kompozycji na boku pudełka.




Cały etap możecie zobaczyć na tutorialu który dla Was przygotowałam:



Wykorzystałam takie cudeńka:

DecoArt Medium Gesso White

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz