piątek, 10 lipca 2020

Lawendowe shabby

Witajcie kochani!! Mam dziś dla Was prosty pomysł na wykonanie dekoracji w stylu shabby chic z motywem lawendy, czyli obecnie bardzo na czasie 😀💜🌺🌸. Kocham lawendę, mam jej coraz więcej w moim ogrodzie i codziennie zachwycam się jej urokiem, dlatego postanowiłam namalować właśnie ten motyw.

Serduszka shabby już jakiś czas chodziły mi po głowie, ale jakoś ciągle czasu brakowało. Udało się kilka dni temu usiąść w pracowni i pobawić z farbami kredowymi z serii Americana Decor oraz Crafter's Acrylics.

Te urocze ptaszki, które stanowią centralny motyw serduszek to wyjątkowa foremka IOD z jaskółkami 🐦🐦😍

A teraz kilka słów na temat wykonania:

Zagruntowane serduszka akrylowe z naklejonymi, suchymi odciskami z masy lekkiej grubo pokryłam farbą kredową serii Americana Decor w kolorze Primitive (już kiedyś wspomniałam, że to jeden z moich ulubionych kolorów💜)
Po wyschnięciu  wyschnięciu brązową farbą akrylową spatynowałam lekko ptaszory i powierzchnię serc. Następnie przybieliłam suchym pędzlem białą farbą kredową Everlasting.

Kolejnym krokiem było namalowanie gałązek lawendowych dookoła ptaszków: użyłam farb akrylowych Crafters Acrylc's: Lavender, Purple Passion, Country Maple,Leaf Green oraz Forest Green, White.

Na koniec zabezpieczyłam serca bezbarwnym woskiem Americana Decor, a po wyschnięciu dodałam elementy pasmanteryjne, w tym chwosty własnoręcznie wykonane z wstążki satynowej 💪💪💪.





Lista materiałów:

💜 serca akrylowe
💜 odciski z masy lekkiej - foremka IOD
💜 białe gesso DecoArt
💜 farby kredowe serii Americana Decor: Everlasting, Primitive
💜 farby akrylowe serii Crafters's Aceylics: Lavender, Purple Passion, Country Maple, Leaf Green,
      Forest Green
💜 bezbarwny wosk Americana Decor
💜 dodatki pasmanteryjne

Pozdrawiam Was lawendowo 💜💜💜🌸🌸🌸

Ania





1 komentarz: