środa, 8 lipca 2020

Panel z klaunem..


Cześć kochani. Przygotowałam dziś dla Was panel z HDF-u. Użyłam do niego przecudownego papieru ryżowego z pociesznym klaunem. Zależało mi by całość była dość postarzana.W ruch więc poszła genialna pasta pękająca od DecoArt, kilka kolorów farb kredowych tak by całość była spójna i zamiast lakieru woski. Woskiem przezroczystym zabezpieczyłam papier ryżowy, a brąz wtarłam w spękania . Jeśli szukacie bardzo fajnej pasty pękającej to zdecydowanie ta z DecoArtu jest numerem 1. Fantastycznie pęka ma bardzo kremową konsystencje, która się świetnie rozprowadza i co dla mnie najważniejsze nie wysycha w opakowaniu. Więc śmiało długi czas możecie z nią pracować bez obawy ,że zeschnie przy zakręconym szczelnie wieczku. Jeśli wiec liczycie bardzo fajną pastę pękającą to polecam z całego serca DecoArt, a teraz czas na zdjęcia.









Użyłam:
-Papier ryżowy Decoratorium
-Pasta pękająca DecoArt Media
-Białe gesso DecoArt Media
-Klej matowy Americana Decoupage 
- Cream wax ( kolory: Clear ,Deep Brown)
-Farby kredowe (kolory: Vintage, Carbon, Romance, Rustic)

Dziękuję i życzę kreatywnego dnia. ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz