piątek, 2 października 2020

Skarby jesieni czyli jabłuszko vintage

 Cześć tu Dorota! 

Mam dziś dla Was jabłuszko :) Zbiory jesienne ;) Dziś w stylu vintage.


Bazę z hdf zabezpieczyłam white gesso, a przed sklejeniem części do środka przykleiłam papier do scrapbookingu. Wszystkie elementy projektu kleiłam używając heavy gel medium.


Następnie gdzieniegdzie nałożyłam przez szablon texture paste, nieco ją rozmazując szpachelką, a nawet paluchem, dzięki czemu stworzyła się ciekawa tekstura.

Ramkę pokolorowałam fluidami w kolorach ochry i sieny (raw i burnt), a następnie ozłociłam farbami metalicznymi w dwóch odcieniach brązu.


Następnie ułożyłam dość wysoką kompozycję wokół okienka z ruchomymi okiennicami.


Dołożyłam dodatki w stylu vintage: gipiurę, potuszowane listki, papierowe kwiatki, sizal i metalową wstążkę.


Nie zabrakło tez moich ulubionych suszonych hortensji i sznurka ze starego stroika ;) 


A na koniec podmalowałam szklane kaboszony metalicznym brązem i zobaczcie... stała się magia!

Mam nadzieję, że nabraliście ochoty, aby sami zrobić takie jabłuszko :)

W projekcie użyłam:

white gesso

texture paste

heavy gel medium

fluid acrylics: ochra, raw siena, burnt siena

metallic extreme sheen: bronze i antique bronze

Życzę Wam cudownego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz