niedziela, 12 grudnia 2021

Dreptanie po wspomnieniach - wpis do art journala



Witajcie!
Grudzień to dla mnie specyficzny miesiąc. Niby święta, radosna atmosfera, spotkania, rozmowy, a z drugiej strony koniec roku, czas podsumowań, refleksji. Ostatnio co raz częściej słyszę, że święta to czas, w którym najmocniej odczuwamy brak bliskiej osoby. 
Dziś pokazuję Wam wpis do art journala, który zrobiłam z myślą o tej stronie grudnia, która nie do końca pozwala cieszyć się śniegiem, świątecznymi przygotowaniami. Ale czasami każdemu z nas przyda się taka chwila zadumy, wspomnień i tęsknoty. Może dzięki temu pełniej i radośniej przeżyjemy najbliższe święta.
Do stworzenia tła użyłam mojej ulubionej pasty piaskowej i pasty transparentnej. Pojawiają się też stemple, przeszycia na maszynie oraz ozdobna kalka. Napis, wycięty z codziennej gazety według mnie idealnie podkreślił cały zamysł dzisiejszej inspiracji.
Zapraszam do galerii zdjęć.










 W pracy użyłam:
DecoArt Gesso Białe
DecoArt Modeling Paste transparentna
DecoArtTexture Sand Paste
DecoArt Acrylic Fluid kolor Cobalt Turquoise Hue

Ściskam Was serdecznie, Monika




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz