wtorek, 21 grudnia 2021

Puzzle


Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam jak z kostek drewnianych zrobić puzle. 
Skrzynkę 20x20, oraz 9szt kostek o wymiarach 5,5, pomalowałam farbą kredową DecoArt w kolorze lace.
Następnie na wieczko pudełka przykleiłam grafikę, a grafikę przeznaczoną na kostki pocięłam na 5,5 cm kwadraty. Na kostki potrzebowałam 6 grafik. Przyklejone grafiki na kostki troszkę podcieniowałam farbami akrylowymi i kredowymi DecoArt, następnie wielokrotnie lakierowałam najpierw lakierem DecoArt Gloss Varnish, a następnie lakierem Americana Decor lakier soft touch. Co 3 warstwy lakieru szlifowałam kostki papierem ściernym 400. 
Na wieczko skrzynki przykleiłam grafikę, polakierowałam, a następnie wycieniowałam ją oraz boki pudełka w kolorach pasujących do grafiki. wielokrotnie lakierowałam, ze szlifowaniem między lakierowaniem.
Dół pudełka ozdobiłam szblonem w gwiazki. 
Dziękuję
buziaki
Monika











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz