sobota, 4 grudnia 2021

Szyld personalny

 Witajcie,

Dziś stricte osobista inspiracja;) Szyld z inicjałem do pracowni ;)


Baza to HDF z marketu, którą oczywiście zabezpieczyłam białym CHALKY GESSO. Następnie przykleiłam drewnianą literkę W i również zagessowałam. 

Gesso jest bardzo istotnym preparatem gdy pracujemy z różnymi powierzchniami i farbami. Nie wszystkie powierzchnie są "współpracujące". Gesso daje nam tę gwarancją, że każda powierzchnia zostanie idealnie pokryta farbą.


Tło i kompozycja to różnego rodzaju śrubki, resztki tekturek, pasta śniegowa SNOW TEX, gaza i żaróweczki.

Po naklejeniu wszystkiego ponownie zagessowałam wszystkie elementy- niektóre zębatki były plastikowe, a na niej akryl się ślizga, więc gesso było tu konieczne.

Zaczęłam wprowadzać kolor. Pomimo, iż chciałam aby praca była w odcieniach błękitu, to pierwszy kolor z jakim pracowałam to był brąz RAW UMBER.

Po wysuszeniu wprowadziłam przecudowny PRUSSIAN BLUE HUE.

Warto te dwa kolory mieć w swojej pracowni. Świetnie ze sobą współgrają, a ich  chłodny odcień będzie pasował do większości projektów.`

Na koniec dodałam akcent w kolorze pięknej czerwieni PYROLE RED.

Nie mogło też zabraknąć ciepłego złota CHAMPAGNE GOLD.


Zapraszam do galerii:













Użyte produkty:
- Chalky Gesso White 473ml
EXTREME SHEEN Champagne Gold 59ml
- Fluid akrylowy RAW Umber 29.6ml
- Fluid akrylowy PYROLE RED 29.6ml
- Fluid akrylowy PRUSSIAN BLUE HUE 29.6ml
- SNOW TEX 118ml


Pozdrawiam serdecznie,
Wiola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz