poniedziałek, 23 stycznia 2023

Skrzynka z kwiatami

                                                                          Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was ze skrzynką udekorowaną kwiatami z foamiraniu, które zrobiłam w przerwie świątecznej. Wbrew pozorom, skrzynkę robi się bardzo szybko i prosto. Najbardziej pracochłonne jest zrobienie kwiatów.  Na wieko skrzynki nałożyłam gesso, tapując je gąbką, aby uzyskać teksturę. Następnie ułożyłam kompozycję z kwiatów, dodałam gazę, kulki różnej wielkości i moją ulubioną pastę pękającą DecoArt. Dół skrzynki potapowałam gesso, następnie szpachelką nałożyłam nierównomiernie gesso, aby powstała tekstura. Po wyschnięciu pomalowałam mieszaniną farb akrylowych DecoArt, czarną, czerwoną i brązową. Odstawiłam na noc do całkowitego wyschnięcia. Następnie suchym pędzlem "przeleciałam" całą skrzynkę. Łącznie z kwiatami. Dookoła kompozycji dodałam rozwodnioną farbę akrylową, aby nadać koloru i po wyschnięciu znowu pogessowałam suchym pędzlem. Dodałam szablon. nóżki i uchwyt. 

                                                                       







          

                                                                                   


                                                                                    

                                                                                    




Buziaki
Monika














 

                                                                        













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz