środa, 25 stycznia 2023

Wiosenny tag ze starymi deskami

 

Cześć, tu Dzika Fossa. Uwielbiam stare deski, a Wy? Postanowiłam stworzyć tag ze starymi dechami z beermaty i past Decoart – to jeden z moich ulubionych sposobów, aby uzyskać efekt postarzenia. Wycięłam paseczki z tektury, nakleiłam na bazę i wyżłobiłam kością rowki – jak w deskach. Następnie miejscami nałożyłam pasty – piaskową, pękającą oraz dodałam troszkę mikrokulek. Później pokryłam moje „deski” gessem i pomalowałam farbami vintage – brązową, białą i patynową. Dodałam miejscami krem antyczny w czarnym kolorze. U góry uformowałam gniazdko , dodałam do niego kilka suszonych kwiatków i nakleiłam wycisk z ptaszkami – też pomalowany farbą vintage – tym razem szarą i białą. Jeszcze tylko napis i chlapania – wiosna tuż, tuż!

 








Użyłam:

 

Farba akrylowa Vintage effect wash brown


 Farba akrylowa Vintage effect wash grey

Farba akrylowa Vintage effect wash patina

Farba akrylowa vintage effect wash white

Texture medium sand paste


Pasta pękająca


Antiqiung cream carbon black





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz