czwartek, 19 stycznia 2023

Zwiastun Wiosny-Ozdoba na ścianę

 WITAM 

Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracją , jak ozdobić stary świecznik aby zawitała u was Wiosna. W swojej pracowni wykorzystuje rzeczy z Recyklingu więc będą one gościć w moich projektach .Teraz opiszę Wam krok po kroku jak powstawał ten projekt .Świecznik trzeba odtłuścić. Następnie pokryłam powierzchnię gesso. Odstawiany co najmniej na kilka godzin. Trzeba pamiętać, aby dać każdemu preparatowi wyschnąć samemu .Pomalowałam farbą akrylową, a po wyschnięciu nałożyłam preparat do spękań. Kolejnym krokiem było pomalowanie na biały kolor .W trakcie schnięcia  pojawiają się spękania .Następny etap to przyklejenie papieru ryżowego .Teraz zaczyna się zabawa z cieniowaniem ,aby motyw papieru wtopił się w całość. Następnie zabezpieczyłam pracę woskiem , a w dolnej części projektu wykorzystałam wyciski i dodatki z których zrobiłam ptasie gniazdo. Na koniec zostało tylko odbić wzór z szablonu i przykleić kulki 3D. Wszystko zabezpieczam jeszcze raz woskiem .



Produkty których użyłam do projektu



 

Weathered wood

Decou-page matt

Crafter's acrylic white

Crafter's acrylic leaf green

Crafter's acrylic oatmeal

Crafter's acrylic burnt umber

Papier ryżowy 

Americana Decor clear

DecoArt medium Gesso white

Pozdrawiam Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz