piątek, 12 maja 2023

Deska w stylu Wiejskim

 Witajcie

Kolejny Tutorial fotograficzny w którym  pokaże wam  jak w łatwy sposób można zrobić ozdobę do domu . Deskę którą wykorzystałam  jako bazę pochodzi z recyklingu .



Krok 1

Deskę wyszlifowałam papierem ściernym i pokryłam gesso.


 



Krok 2
Pomalowałam deskę białą farbą


Krok 3

Przykleiłam serwetkę klejem do Decupage



Krok 4.
Rozwałkowanie , przyklejenie masy samoutwardzalnej i zrobienie efektu deski szpachelką


Krok 5.

Pomalowanie efektu deski farbą brązową i pobielenie jaśniejszą ,aby wydobyć strukturę deski


Krok 6

Zabezpieczenie pracy woskiem



Krok 7

Przyklejenie wycisków i ich pomalowanie


Krok 8 

Ponowne zabezpieczenie woskiem i dodanie dodatków 


Efekt końcowy 
































Pozdrawiam Kasia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz