piątek, 5 maja 2023

Domek na drzewie

 Witajcie

Witam Was w kolejnej inspiracji tym razem stworzyłam domek na drzewie .Domek powstał ze starego pojemnika i kartonu. Projekt był pracochłonny ,ale sprawił mi dużo satysfakcji.

Po krótce opisze wam jak powstał projekt .Pierwszym krokiem było zabezpieczenie pojemnika gessem. Teraz kolej na stworzenie dachu z kartonu z tym trochę było zabawy ,ale po wymierzeniu ,wycięciu skleiłam całość. Kolejny etapem było przyklejenie wycisków i nałożenie pasty teksturowej na wybrane elementy. Po wyschnięciu pomalowałam całość. 

Na gałęzie i podstawę przykleiłam sztuczne liście ,kwiaty i mech .Drabinę zrobiłam z patyczków .Na koniec zostało tylko wszystko zamontować i tak powstała dekoracja ,która ozdobi moje mieszkanie, 

Efekt końcowy pracy






























Pozdrawiam











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz