poniedziałek, 22 maja 2023

- Recykling ramki z zestawem Patina -

Witajcie!

Na kolejną inspirację zaplanowałam bardzo lubiany przeze mnie recykling. 

Gdy w moje ręce trafiła nijaka, plastikowa ramka od razu wiedziałam, że

zaoferuję jej drugie życie z efektem patyny w roli głównej. 

Jestem zachwycona zestawem do efektu patyny w którego skład wchodzi:

pasta texture sand, farba akrylowa Asphaltum, farba metaliczna extreme sheen Rose Gold 

oraz farba akrylowa Bahama Blue. W 4 prostych krokach uzyskamy wyjątkowy efekt. 

Zaczynamy od  zabezpieczenia powierzchni gessem, następnie nakładamy pastę texturową. 

Po wyschnięciu  nakładamy farbę w kolorze asfaltu, potem złotą a na końcu 

zabawa z bahamą blue. Prawda, że prosto?? A efekt końcowy oceńcie sami.

Do mojej ramki idealnie wpasował się steampunk-owy kotek. Zapraszam do obejrzenia

zdjęć i gorąco zachęcam do spróbowania efektu patyny. Ja już nie mogę mu się oprzeć ;-)

















Media użyte w pracy, wystarczy kliknąć

 a zostaniecie przekierowani na stronę sklepu:







Pozdrawiam serdecznie! Kasia :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz