wtorek, 23 kwietnia 2024

Zardzewiały tag z opisem krok po kroku, foto tutorial

                                                                   

Dzień dobry!

Dziś przychodzę do Was z foto tutorialem na bardzo prosty rdzawy tag. 

                                                     Zapraszam Was do wspólnego tworzenia! :)

Na początek miejsce w którym ma być przyklejony papier ryżowy malujemy podkładem. 

Gdy podkład wyschnie, przyklejamy papier ryżowy. Preparatem 3w1 możemy zarówno kleić, jak i lakierować, dlatego przyklejony papier również zalakierowałam kilkukrotnie właśnie tym preparatem :)


Kolejnym krokiem jest nałożenie na tył bazy i przednią ramkę past. Ja nałożyłam pastę pękającą oraz pastę piaskową. Kładłam je jak widać na poniższym zdjęciu w różnych miejscach na przemian. 


Gdy pasty wyschły, zaczęła się moja ulubiona część, czyli malowanie! Tutaj w ruch poszły farby i fluidy w odcieniach brązu, żółci, czerni i zielonej patyny. Malujemy tak, aby uzyskać starego, zardzewiałego kawałka metalu. 


Po wyschnięciu całość zabezpieczyłam preparatem 3w1 i skleiłam ramkę z tyłem. Efekt końcowy wygląda tak:







Fluid: Quinacridone Gold



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz