środa, 3 kwietnia 2024

Pastelowa szczotka

 Heloł

Kochani miałam tą przyjemność  poprowadzić inspiracyjny live do wyzwaniowego moodboardu. Kolorki są przecudnie pastelowe. Ja wykorzystałam motyw nieba, ponieważ uwielbiam kolorki zachodzącego słońca. Najpierw zagessowałam szczotkę a następnie za pomocą błękitu, różu i odrobinki żółtego stworzyłam niebo. Na tym tle umieściłam rameczkę i ważkę, które pomalowałam w podobnych odcieniach. Całość postanowiłam zabezpieczyć klejem do decoupage, ponieważ będzie to użytkowa szczotka. Jeśli ktoś nie widział liva to zapraszam na FP Decoratorium na Facebooku.











                                                                             Kliknij 👇 

Użyte media: 








Zapraszam do udziału w wyzwaniu.

Katyart












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz