środa, 20 lipca 2016

Inspiracja Dagmary - Gnijąca Panna Młoda

Jestem wielką fanką filmów Tima Burtona, oglądam je namiętnie po wielokroć.
Kiedyś dostałam zestaw pocztówek przedstawiających postacie z jego filmów i zastanawiałam się co z nimi począć.
W końcu doszłam do wniosku, że powstanie z nich zestaw wpisów art journalowych.
Oto pierwszy z nich "Gnijąca panna młoda".
Najpierw stworzyłam "zmiętą" fakturę, którą pokryłam czarnym gessem, a przez szablon użyłam czarnej pasty.
Kolejne etapy to skomplikowany proces nakładania barw przy użyciu mgiełek, fluidów i Metallic Lustre.
Dzięki Metallic Lustre cała praca pięknie migoce.
Uważam, że najlepszy efekt przy użyciu tych wosków można uzyskać na ciemnych tłach.
Cudownie wydobywają każdą najmniejszą fakturę, nadają blasku.
Można je używać na mokro, a także pocierając na sucho.
Polecam dla uzyskania nowych, ciekawych efektów.






Użyte produkty:

                  

    

    

    

    





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz