wtorek, 12 lipca 2016

Inspiracja Dominiki - Letnia kartka

Hej! 
 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pstrokatą, iście letnią karteczkę ;) Jako tła użyłam kawałek drukowanego płótna, który zabezpieczyłam matte medium. W takim użyciu idealnie sprawdza się jak clear gesso. Następnie nałożyłam przez maskę żel medium, by uzyskać fakturę i nie zamalować całkowicie tła, gdy zacznę aplikować kolor. Po wysuszeniu otrzymałam transparentny wzór, pomiędzy który dodawałam mgiełki i rozwodnione fluidy. Kolejnym etapem był wzór naniesiony przez maskę czarną pastą modelującą. Jest to naprawdę super produkt! Nie rozpływa się podczas aplikacji, dzięki czemu dokładnie oddaje wzór z szablonu. Następnie całość pochlapałam białą mgiełką i to mój kolejny numer 1. Mgiełka jest gęściejsza niż podobne produkty innych firm i pięknie kryje, co widać szczególnie na czarnej paście. Tekturki pomalowałam fluidami i mgiełkami i przetarłam metaliczną farbką. Do tego nie mogło zabraknąć paru stemplowań oraz motyli wyembossowanych na gorąco na grubszej folii ;) ENJOY!






Użyte produkty:

    

    Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Cobalt Teal Hue

  Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Diarylide Yellow  

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz