czwartek, 28 lipca 2016

Inspiracja Dominiki - Delikatny blejtram

Hej.
Po ostatniej dość mrocznej inspiracji dziś przychodzę do Was z delikatną i romantyczną oprawą pięknego zdjęcia Żanety Nawrot
. Na dodatek jest to mój debiut z użyciem farb kredowych :) ale zanim poszły one w ruch, najpierw stworzyłam cudnie spękane tło.
Tablicę malarską zagruntowałam czarnym gesso i położyłam warstwę wethered wood. Po delikatnym podsuszeniu nagrzewnicą naniosłam pędzelkiem białą pastę pękającą i praktycznie po chwili zaczęły pojawiać się pierwsze spękania. Im grubsza warstwa wethered wood, tym większy efekt crackle! Teraz w ruch poszły farby kredowe, dodatkowo środek pracy wybieliłam białym gesso. Na tak przygotowane tło położyłam przez maskę pastę modelującą, całość pochlapałam białą mgiełką i rozwodnionymi farbami i wszystko zabezpieczyłam matowym lakierem. Tekturki pomalowałam również kredówkami i dodatkowo przetarłam opalizującym fluidem w kolorze magenty.






Użyte produkty:

    

    

    

    

    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz