sobota, 8 kwietnia 2017

Inspiracja Basi - Energetyczna paleta malarska



Witajcie,
z radością dołączam do grona projektantek Decoratorium.

Jestem szczęściarą. Każdego dnia cieszę się małym szczęściem, które daje sztuka życia.
Gonię czas aby zdążyć z realizacją projektów stale piętrzących się w głowie. W moim życiu nie ma miejsca na nudę. Kolorowy świat papieru i farb pochłania czas i wypełnia każdą wolną chwilę. Obecnie specjalizuję się w scrapbookingu i mediach mieszanych. 
Tworzę w wielu stylach, w których nieodzowne są kwiaty, koronki, sznurki i wielowarstwowość.
Pasjonują mnie rzeczy unikatowe, dawanie drugiego życia zapomnianym przedmiotom. Lubię zaszaleć z kolorami i różnorodnymi materiałami.
Eksperymentuję z mediami mieszanymi i niejednokrotnie zachwycają mnie efekty tych eksperymentów.
W nielicznych wolnych chwilach uciekam w góry, czytam i żyję z pasją.

Na powitanie i dobry początek nowej współpracy przygotowałam kolorową paletę malarską.
Bazę zabezpieczyłam białym gesso, następnie nałożyłam pastę modelującą i pastę cracle. Zabawa kolorami zaczęła się po wysuszeniu past.
Malowałam rozwodnionymi fluidami tak, aby kolory przenikały między sobą. Spękania i nierówności podkreśliłam antiquing cream.
Pracę udekorowałam kwiatami, koralikami i mikrokulkami. Całość przetarłam gesso metodą suchego pędzla i pochlapałam mgiełkami.


2 komentarze:

  1. Śliczna, wygląda jakby motyl przysiadł na na chwilę odłożonej palecie w czasie tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję :) Myślę że kolorowych motyli pojawi się u mnie więcej :)

    OdpowiedzUsuń