poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Inspiracja Oli - Kwiatowa głowa



Witajcie, dziś chcę pokazać obrazek, który jest moją interpretacją popularnego motywu kobiety z kwiatami zamiast włosów. Już dawno podobały mi się takie portrety, ale raczej nie pracuję z kwiatami i budowanie warstwowych kompozycji nie jest moją mocna stroną, więc zrobiłam swoją wersję na płasko :)

Obrazek powstał na kawałku sklejki. Do stworzenia fryzury użyłam kwiatków wyciętych z czterech różnych serwetek, zabezpieczyłam całość kilkoma warstwami preparatu 3w1 i już mogłam zabrać się za tworzenie tła, czyli najlepszą zabawę. 

Pokryłam je mieszanką fluidów akrylowych i farb w ciemnych kolorach, jako bazy używając koloru Paynes Grey. Damie zrobiłam też stosowny makijaż :) Na koniec w niektórych miejscach użyłam preparatu One Step Crackle i wypełniłam białym Antiquing Cream. Już wiem, że pokocham ten sposób na spękania, szczególnie z jasnym wypełnieniem.








Użyte produkty:



1 komentarz: