wtorek, 11 kwietnia 2017

Inspiracja Gosi - Pudełko z wróżką



Cześć! Dzisiaj mój pierwszy post inspiracyjny dla Decoratorium. Cieszę się, że mogę tu być i gościć w tak cudownym gronie DT oraz tworzyć i inspirować.

Mam na imię Gosia w świecie blogowym działam pod nazwą Peninia Art. Jestem pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i rysunku.Uwielbiam podróże, przygody, miejsca z duszą i klimatem ...jestem marzycielka z głową pełną twórczych i zwariowanych pomysłów, uwielbiająca herbatę, kwiaty, lisy oraz wszystkie odcienie koloru brązowego. Bardzo lubię szyć, malować akwarelami i tuszem a także tworzyć z papieru, kocham prace szczególnie z mix-mediami, uwielbiam tworzyć journale i ozdabiać przedmioty.
Twórczość sprawia mi bardzo dużo radości i mam nadzieję,że nigdy się to nie zmieni.

A dziś w ramach mojej pierwszej inspiracji chciałabym pokazać Wam drewniane pudełeczko pomalowany farbami kredowymi Americana Decor. Po wyschnięciu użyłam pasty modelująca i masek. Potem mgiełki, którym pozwoliłam swobodnie rozpływać się między wzorem. Po przyklejeniu kompozycji podmalowałam gdzieniegdzie fluidami a całość przetarłam patyną schlapałam mgiełkami i rozwodnionymi farbkami.





Użyte produkty:

Gesso białe

Serdecznie pozdrawiam-Gosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz