środa, 5 kwietnia 2017

Inspiracja Dominiki - Mediowa foto-kartka

Witajcie!
Mam ogromną przyjemność kontynuować współpracę z Decoratorium oraz mediami marki DecoArt :) Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze Was zaskoczyć jakimś ciekawym projektem a ww media odkryją przede mną kolejne zaskakujące zastosowania ;)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam foto-kartkę ( jakich pełno w moim dorobku ), do której przygotowałam mediowe tło.Podkład, pełny gipsowych odlewów, pomalowałam różnokolorowymi fluidami, które dobrałam pod kolory ze zdjęcia. Nie mogło również zabraknąć mojego ulubionego medium jakim jest biały Antiquing Cream, który fajnie rozjaśnia, wypełnia spękania i podkreśla trójwymiarowość tego projektu. Następnie całość mocno schlapałam mgiełkami i zabezpieczyłam matowym lakierem.





Użyte produkty:
DecoArt Medium Gesso White
DecoArt Medium Crackle Paste
DecoArt Media Diarylide Yellow
DecoArt Media Pyrrole Orange
DecoArt Media Green Gold
Media mgiełka primary yellow 59 ml
Media mgiełka white 59 ml
DecoArt Antiquing Cream Titanium White
DecoArt Medium Varnish Ultra Matt
pędzle syntetyczne płaskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz