środa, 28 czerwca 2017

Inspiracja Basi - Pudełko na drobiazgi

Lubię bawić się kolorami, mieszać farby w celu uzyskania nowych energetycznych barw.
W jaki sposób zatem pojawiło się u mnie takie mroczne pudełko ?
Ano z babskiej ciekawości. Tego rodzaju prace są u mnie rzadkością ale lubię takie chwile,
gdy bez zastanowienia sięgam po bardzo ciemne kolory, by stworzyć coś innego.

Pastę modelującą wymieszałam z farbą metaliczną VENETIAN GOLD i przez szablon naniosłam na wieko pudełka. Strukturę widoczną na bokach i brzegach uzyskałam poprzez wtopienie mikrokulek i piasku w masę modelującą.
Pudełko pomalowałam czarną farbą akrylową i delikatnie wytarłam, by odkryć wzór z szablonu.
Środek malowałam rozwodnionym fluidem VIRIDIAN. Pokryte nim drewno wygląda jakby było pomalowane bejcą.
Na koniec przykleiłam metalowy uchwyt, miejscami przetarłam wypukłości farbą metaliczną i całość pochlapałam.







Pozdrawiam

Basia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz