niedziela, 25 czerwca 2017

Inspiracja Oli - Romantyczna komódka

Witam, 

Dziś przychodzę z odrobiną trochę klasyki, czyli metamorfozą popularnej komódki. 

Do oklejenia jej szufladek użyłam papierów z bloczka Studio Light, maja różne wzory, ale doskonale do siebie pasują. Żeby nadać im nieco bardziej stonowanego charakteru i stylu shabby przetarłam je białym Antiquing Cream, potem miejscami użyłam jednoetapowego preparatu do spękań, i przybrudziłam wszystko czarnym Antiquin Cream. Powstała delikatna siateczka spękań i efekt lekkiego spatynowania.

Fronty zabezpieczyłam na koniec lakierem poliuretanowym, a boki szufladek pomalowałam rozbielonymi kolorami farb akrylowych tak, by pasowały do frontów.

Bazę komódki ozdobiłam przy pomocy różanego szablonu i kilku kolorów farb kredowych. Nanosiłam je metodą suchego pędzla, a na koniec zabezpieczyłam woskiem.

Całość przybrudziłam raz jeszcze odrobiną farby w kolorze Relic i miejscami pochlapałam.

Na koniec mebelek dostał nowe uchwyty i gałeczki z odzysku, te ostatnie także potraktowane farbą kredową, spękaczem i Antiquing Cream.










Pozdrawiam

Ola Wu

Użyte produkty:

Farba kredowa Everlasting


1 komentarz: